KORONAVÍRUS

Vissza a hírekhez

Kormányhivatal tájékoztatója időpontfoglalásról

Kormányhivatal tájékoztatója időpontfoglalásról

2020-03-21 18:24

KÖZLEMÉNY

 

Kizárólag időpontfoglalással történik az ügyintézés a kormányhivatali ügyfélszolgálatokon, az elkészült okmányokat postán kézbesítik, nem közlekednek a mobilizált kormányablakok.

 

A koronavírus terjedésének megakadályozása érdekében 2020. március 18-tól csak előzetes időpontfoglalással érkező ügyfeleket fogadnak a kormányablakok, okmányirodák, és minden egyéb kormányhivatali ügyfélszolgálat, továbbá a Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálatok („KAB buszok”) ügyfélfogadása határozatlan ideig szünetel. Ha elfelejtette az elektronikus ügyintézéshez szükséges Ügyfélkapu azonosítóját, az ingyenesen hívható Kormányzati Ügyfélvonal (1818) munkatársai segítenek.

 

A világméretű koronavírus-járvány miatt elrendelt veszélyhelyzet keretében a kormány újabb intézkedéseket vezetett be. Az ügyfelek és az ügyintézők védelme érdekében a kormányablakokban és az okmányirodákban nincs lehetőség sorszámot húzni, az ügyintézés kizárólag előzetes időpontfoglalással lehetséges. Időpontot foglalni ügyfélkapus azonosítóval a megújult magyarorszag.hu oldalon, illetve ügyfélkapu regisztrációval nem rendelkező ügyfeleinknek a 1818-as éjjel-nappal ingyenesen hívható telefonszámon lehet. A kormányhivatalok és járási hivatalok további ügyfélszolgálatain szintén csak előzetes időpont-egyeztetéssel fogadják az ügyfeleket; az időpont-foglalási lehetőségekről a kormanyhivatal.hu oldalon tájékozódhatnak.

 

A Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálatok („Kormányablak buszok”) ügyfélfogadása átmenetileg felfüggesztésre kerül.

 

Az elkészült okmányok személyes átvételére az ügyfélszolgálatokon nincs lehetőség, a kormányhivatalok és járási (fővárosi kerületi) hivatalok által kiállított hivatalos okmányokat – a korábban tett rendelkezéstől függetlenül – kizárólag postai úton kézbesítik.

A kormányhivatalok, járási hivatalok ügyfélszolgálatain korlátozhatják az egyidejűleg az ügyféltérben tartózkodó ügyfelek számát.

 

A NAV 2,8 millió adózó személyi jövedelemadó bevallását készítette el, amit az ügyfélapuval rendelkező állampolgárok elektronikusan is véglegesíthetnek. Sokan azonban elfelejtik az ügyfélkapus felhasználónevüket és jelszavukat, amit eddig csak személyesen a kormányablakokban lehetett megismerni. A személyes találkozások számának csökkentése érdekében az elfelejtett Ügyfélkapu azonosító esetén mától nincs szükség személyes ügyintézésre, azt az ingyenesen hívható 1818-as Kormányzati Ügyfélvonalon keresztül is megismerhetik az ügyfelek.

 

Az intézkedések célja, hogy az ügyfélterekben a lehető legkevesebb személy tartózkodjon egyszerre.

Továbbra is kérjük, hogy az ügyfélszolgálatokat csak halaszthatatlan esetben keressék fel személyesen, ehelyett válasszák az elektronikus ügyintézési felületeket és telefonon kérjenek tájékoztatást. Kérjük az ügyfeleket, hogy amennyiben a személyes ügyintézés elkerülhetetlen, az ügyféltéren kívül, lehetőség szerint egymástól legalább 1,5-2 méter távolságot tartva várakozzanak.

 

 

A nem! kormányablakokban intézhető ügyek kapcsán időpontfoglalásra kizárólag az alább felsorolt telefonszámokon van lehetőség. Az ügyfélszolgálatok telefonos elérhetőségei emellett megtalálhatók a http://www.kormanyhivatal.hu/hu/szabolcs-szatmar-bereg címen is.

 

 

 

 

Telefonos megkeresésre kijelölt telefonszámok - Járási Hivatal

 

Kisvárdai Járási Hivatal:

Hatósági ügyek: 45/500-097

Szociális ügyek: 45/795-006

Gyámügyi ügyek: 45/795-033

Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi ügyek: 45/500-124

Foglalkoztatási és közfoglalkoztatási ügyek: 45/500-530

Népegészségügyi ügyek: 45/415-170

Kormányablak ügyek: 45/795-028

 

Telefonos megkeresésre kijelölt telefonszámok - Főosztályok

 

Agrár-és Vidékfejlesztést Támogató Főosztály: 06-42-814-906.

 

Közlekedési, Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály:

Közlekedési Főosztály központi szám és Útügyi feladatok : 06-42/508-130

Fogyasztóvédelmi feladatok: 06-42/500-694

Járműforgalmi és Járműműszaki osztály központi szám: 06-42/501-620

Járműforgalmi osztály KKSZ ügyintézés, digikártya : 06-42/501-624

Járműműszaki osztály jármű átalakítás, összeépítés: 06-42/501-625

Járműműszaki osztály Műszaki vizsga : 06-42/501-620/114. mellék

 

Népegészségügyi Főosztály: 06-42-501-008

 

Foglalkoztatási Főosztály Munkaügyi és Munkavédelmi Főosztály:

Foglalkoztatási ügyek: 06-42-501-015; 06-42-597-057

Munkavédelem: 42/501-800

Munkaügy: 42/407-511

 

Agrárügyi Főosztály

Növény-és talajvédelmi, növény-egészségügyi feladatok: 42/508-460

Földművelésügyi feladatok: 42/594-123

 

Környezetvédelmi és Természetvédelmi Főosztály: 06-42-598-930

Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Főosztály:

Élelmiszer-biztonsági ügyek: 06 30 4957110

Állategészségügyi, állatvédelmi ügyek: 06 30 9436956

TIR, ENAR: 06 42 598-970

 

Családtámogatási és Társadalombiztosítási Főosztály:

Adategyeztetési és Nyugdíjbiztosítási Osztály: 06-42/551-564

Rehabilitációs Ellátási és Szakértői Osztály: 06-42/795-600

Egészségbiztosítási Osztály: 06-42/795-870

Egészségbiztosítási Pénzellátások Osztálya: 06-42/795-887

Egészségbiztosítási Nyilvántartási és Lakástámogatási Osztály: 06-42/795-878

Nyugdíj Nyilvántartási és Ellenőrzési Osztály: 06-42/551-508

 

Gyámügyi és Igazságügyi Főosztály

Jogi segítségnyújtás, Áldozatsegítés, Családi csődvédelem: 06/42/597-670; 06/42/896-102

Pártfogó felügyelői szakterület: 06/42/597-670; 06/42/597-676

Szociális és Gyámügyi feladatok: 06/42/599-380; 06/42/599-694

 

Építésügyi és Örökségvédelmi Főosztály

Építésügyi és építésfelügyeleti feladatok: 06-42-599-617

Építésügyi és Építésfelügyeleti Osztály 1. (Kisvárdai, Záhonyi, Vásárosnaményi járások illetékességi területei): 06-45-795-012

Építésügyi és Építésfelügyeleti Osztály 2. (Mátészalkai, Fehérgyarmati, Csengeri járások illetékességi területei) 06-44-795-673

Építésügyi és Építésfelügyeleti Osztály 3. (Nagykállói, Nyírbátori, Baktalórántházi járások illetékességi területei): 06-42-795-026

Felügyeleti Osztály (Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye illetékességi területe):06-42-599-358

 

Jogi, Humánpolitikai és Koordinációs Főosztály

Jogi és peres ügyek: 06-42-795-758

Humánpolitikai ügyek: 06-42-599-642

Koordinációs ügyek:06-42-599-636

 

Pénzügyi és Gazdálkodási Főosztály

Számlázással kapcsolatos ügyek: 42/599-666

Szociális ellátásokkal kapcsolatos: 42/599-652

 

Hatósági Főosztály

Törvényességi Felügyeleti feladatok: 42/599-310

Oktatási és Hatósági feladatok: 42/599-321

Felügyeleti Osztály 42/599-622

 

 

Földhivatali Főosztály

 

Földügyi Igazgatási Osztály 06-42-523-265

Földhivatali Osztály 1. (Fehérgyarmat) 06-44-510-858

Földhivatali Osztály 2. (Kisvárda) 06-45-500-951

Földhivatali Osztály 3. (Mátészalka) 06-44-500-656

Földhivatali Osztály 4. (Nyírbátor) 06-45-510-520

Földhivatali Osztály 5. (Vásárosnamény) 06-45-570-750

Ingatlan-nyilvántartási Osztály (Nyíregyháza) 06-42-523-215 / 523-226

Földmérési és Földügyi Osztály (Nyíregyháza) 06-42-523-204




További hírek

Ebzárlat és legeltetési tilalom
Ebzárlat és legeltetési tilalom
Megtekintés
Heti menü
Heti menü
Megtekintés
Kijárási korlátozás
Kijárási korlátozás
Megtekintés
Fogászati ügyelet
Fogászati ügyelet
Megtekintés
Képgalériák

Tornyospálca applikáció

Töltse le ingyenes mobilappunkat és értesüljön időben mindenről! Megtalálható minden olyan információ, ami elsősorban a helyi lakosoknak szól és ezeket mind egy kattintással el tudja érni telefonon, vagy tud útvonalat tervezni az applikációval.





4642 Tornyospálca
Rákóczi utca 23.
tornyospalca@tornyospalca.hu
Telefon: +36 45 445 001
Fax: +36 45 445 001
Régi weboldal: tornyospalca.localinfo.hu/

Ügyfélfogadás:
Hétfő: 8.00 - 12.00
Kedd: 8.00 - 12.00
Szerda: 8.00 - 16.00
Csütörtök: 8.00 - 12.00

Tornyospálca Önkormányzat